měsíc férových cen
Listopad je měsícem férových cen. Co se skrývá za touto větou? Moc se mi líbí myšlenka, se kterou přišly Hana Šormová a Barbora Pallová. Ráda jsem se do programu také zapojila.
važme si české výroby
Myšlenka přiblížit lidem českou tvorbu, co za ní stojí, jaká práce, čas a další věci.
Mnoho lidí totiž zajímá cena, a proto často koupí více levných výrobků, než aby koupili méně třeba více kvalitních. Levné výrobky bývají často z dovozu.
Akce se snaží zákazníkům přiblížit, co vše stojí za cenou výrobku a proč by si měli zákazníci namísto velkých firem, které mívají často výrobky z dovozu, vybrat české lokální značky.
Všichni tvůrci v rámci této kampaně zveřejňují symbol F doprovázený hlavními položkami, které tvoří onu hodnotu, cenu produktu.
Proč je homeherbs dražší než některé jiné svíčky?
Sepsala jsem pár bodů - které kromě těch uvedených v obrázku tvoří hodnotu svíček Homeherbs.
- Kvalitní esenciální oleje (Nobilis Tilia) - znáte původ olejů
- Certifikovaný sojový vosk
- Upcyklované obaly, které jsou znovupoužitelné
- Recyklovatelné etikety
pár slov závěrem:
Celá akce podporuje i mou myšlenku, že každý výrobek je originál, má svoji duši, protože každý výrobek je jedinečný a tvůrci do výrobků promítají sebe sami.
Podpoříte českou ekonomiku - české značky.
Iniciativa Měsíc férových cen se snaží ukázat, že ceny českých tvůrců nejsou přemrštěné, ale férové.
Více o akci najdete například zde na facebookových stránkách.
.